Po uvodnem delu v razredu so se učenci razdelili v skupine. Vsaka skupina je imela svojega vodjo, novinarja, fotografa, redarja in metlo. Odšli so v bližnji gozd, kjer so jim učiteljice pripravile 10 različnih postaj:

– CILJANJE DREVES S STORŽI (nabrati so morali 10 storžev in z njimi z razdalje zadeti deblo drevesa, enako so morali poskusiti še z zaprtimi očmi, število zadetkov pa zabeležiti v tabelo),

– KAJ SE SKRIVA V VREČKAH? (ugotavljali so s tipanjem, rešitve pa zapisali v križanko),

– LANDART PORTRET  (iz naravnega materiala, nabranega v gozdu, so sestavili portret in ga fotografirali),

– ISKANJE NEKAJ, KAR JE HRAPAVO/GLADKO/VLAŽNO/DIŠEČE/UŽITNO … (najdeno so morali shraniti v škatlo od jajc),

– VODENJE SLEPEGA OKOLI DREVESA,

– ŠTETJE PREDMETOV V ZABOJČKU IN RAČUNANJE,

– ČRKOVNA MREŽA (v njej so iskali imena listavcev in iglavcev),

– V LONČKU SO PRIPRAVILI KOKTEJL IZ TRAVNIŠKIH RASTLIN,

– UREJALI PALICE PO DOLŽINI IN KAMNE PO VELIKOSTI,

– IZ NARAVNEGA MATERIALA USTVARILI TORTO ZA GOZDNO ŽIVAL.

Učenci so samostojno obiskovali postaje, ki so bile označene z baloni in zavzeto reševali naloge. Po opravljenem delu so prišli do rešitve, ki jim je omogočila zdravo pijačo. Tudi tukaj so morali uporabiti svoja čutila. Dopoldne je prehitro minilo in učenci so bili navdušeni nad učenjem v naravi. Nekaj vtisov pa si oglejte v galeriji …

Učiteljice 1. razreda

Related Images:

(Skupno 67 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost